Οικονομικά αποτελέσματα α´τριμήνου 2007 30.05.07

Οικονομικά αποτελέσματα α´τριμήνου 2007 30.05.07

Οικονομικά αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2007

Κυριότερα σημεία

· Ανάπτυξη δικτύου λιανικής
· Επέκταση συνεργασιών και λανσάρισμα νέων brands

Ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών του Α΄ τριμήνου 2007 διαμορφώθηκε στα 17,2 εκατ. ευρώ έναντι 17,5 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006 σημειώνοντας οριακή μεταβολή, που οφείλεται αποκλειστικά στην αλλαγή ERP και στη λειτουργία του SAP από 1/1/2007. Η μετάβαση στο νέο λειτουργικό σύστημα, η οποία υπήρξε επιτυχημένη, δεν κατέστησε δυνατή την πραγματοποίηση τιμολογήσεων στην Ελλάδα, το φετινό Ιανουάριο. Ο κύκλος εργασιών του Α΄ εξαμήνου 2007 αναμένεται σημαντικά αυξημένος. Ενδεικτικά, η Διοίκηση της εταιρείας αναφέρει ότι μέχρι το τέλος Μαΐου οι πωλήσεις είναι ήδη αυξημένες κατά 15% σε σχέση με το 2006.

Κατά την εξεταζόμενη περίοδο το περιθώριο της μικτής κερδοφορίας σημείωσε βελτίωση διαμορφωμένο στα 46,2% έναντι 45,6% που ήταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006.

Αύξηση σημείωσαν, επίσης, τα Κέρδη Προ φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου SATO που ανήλθαν το Α΄ τρίμηνο του 2007 στα 1,8 εκατ. ευρώ, έναντι 1,7 εκατ. ευρώ που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2006.

Αντίστοιχα, τα Κέρδη Μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας (EATAM) του τριμήνου του Ομίλου SATO ανήλθαν το 2007 στις 285 χιλ. ευρώ έναντι 260 χιλ. ευρώ το 2006 σημειώνοντας αύξηση 10%.

Τέλος, το Α΄ τρίμηνο 2007 οι πωλήσεις των θυγατρικών του εξωτερικού ήταν κατά 15% αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

ΣΤΟΧΟΙ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2007

Τον Ιανουάριο του 2007 ξεκίνησαν 3 νέα καταστήματα Bo Concept, Divani & Divani και La Maison Coloniale στο κέντρο της Αθήνας στα Notos Galleries.
Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου ENTOS με το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος ENTOS στο Χαλάνδρι (Κηφισίας 250 στο πρώην Habitat) το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο υπήρξαν εξαιρετικά επιτυχημένα, ενώ το κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 18) από τον μήνα Μάιο λειτουργεί πλήρως ανακαινισμένο. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα λειτουργήσουν 2 νέα Megastores ENTOS, το μεν ένα στα τέλη Μαΐου, στο 9ο χιλ. της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου, στον κόμβο της Αγ. Μαρίνας, το δε άλλο, στις αρχές Ιουνίου, στη Νίκαια, στη Λ. Θηβών 247. Επίσης, το Γ’ τρίμηνο του 2007 θα λειτουργήσουν 2 Megastores στη Θεσσαλονίκη, ενώ συνεχίζεται η επέκταση και αναδιάρθρωση του δικτύου στην επαρχία.
Παράλληλα, τον Ιούλιο θα λειτουργήσει στο Μαρούσι, Κηφισίας 69, ένα υπερσύχρονο Business center της SATO, το οποίο θα αποτελέσει πρότυπο για τα έπιπλα γραφείου.
Με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων επίπλου γραφείου, ο Όμιλος SATO δημιούργησε ένα νέο business unit, μέσω της συνεργασίας με την αμερικανική εταιρεία Haworth σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η διεθνής ανάπτυξη της SATO, συνεχίζεται μέσω της γερμανικής μονάδας SATO Office GmbΗ, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου και αμφιθεάτρων σε όλη την Ευρώπη, και της τουρκικής TCC Buro Koltuk, με εργοστάσιο στην Προύσα, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου.

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ά τριμήνου 2007, ο Διευθύνων Σύμβουλος του SATO Group, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: «Η χρονιά ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις μετά την ολοκλήρωση το 2006 του προγράμματος αναδιάρθρωσης του Ομίλου. Το 2007 υλοποιείται το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου λιανικής με αιχμή το brand ENTOS με μεγάλη επιτυχία, κάτι που μας κάνει αισιόδοξους για την επίτευξη των φετινών αποτελεσμάτων. Στόχος της Διοίκησης του Ομίλου SATO είναι η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά επίπλου σπιτιού μέσω ανάπτυξης του δικτύου λιανικής, η επέκταση της ηγετικής θέσης στην αγορά του επίπλου γραφείου και η παράλληλη επέκταση του Ομίλου διεθνώς».

Ο Όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI DIVANI, LA MAISON COLONIALE και LEATHER CONCEPT. Ο Όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.